هتلهای مجلل در دبی
نوشته شده توسط : پناهی نیا

هتلهای مجلل در دبی

 

 

هتل سیگنیچر این دبی یکی هتل های منطقه دیره دبی است که  از نظر کیفیت و سرویس دهی جزء استاندارد ترین هتل های 3 ستاره دبی بشمار میرود و با سلایق مختلف گردشگران تور دبی با هر بودجه ای سازگاری دارد.هتل سیگنیچر در منطقه رقه با ۸۰ اتاق واقع شده است که دفتر خدمات گردشگری واقع در هتل آماده ارائه هرگونه راهنمایی مورد نیاز مسافرین در رابطه با مراکز خرید و توریستی دبی و همچنین اجاره خودرو به مسافرین تور دبی نوروز 95 می باشد.اتاق های هتل سیگنیچر این دبی پارکت شده هستند و با رنگ بندی طبیعی و آرامش بخش دکور شده اند.

این هتل با طراحی زیبا به مکانهای توریستی و بازار های دبی دسترسی آسان دارد. هتل سیگنچر تنها ۳ مایل از فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد که رفت و آمد مسافرین را به فرودگاه دبی تسهیل می کند.همچنین تنها با چند دقیقه پیاده روی ، ایستگاه متروی رقه در دسترس مسافرین تور دبی بهار 95 هتل سیگنیچر می باشد و تنها با ۲۰ دقیقه رانندگی مرکز تجارت جهانی دبی واقع در شیخ زائد قابل وصول می باشد.در هنگام بامداد هتل با سرو صبحانه بوفه خوشمزه و سالم در خدمت مسافرین هتل می باشد.همچنین این هتل با طبخ غذاهای هندی ، راحتی خیال مسافرین تور دبی تعطیلات بهار 95 را از ناهار فراهم می آورد ، چراکه رزرو هتل همراه با صبحانه و ناهار می باشد.

 

 

 

هتل پریمر این دبی واقع در 55 کیلومتری منطقه بردبی و میان جامعه سبز و خیابان امارات  هتلی مجلل برای مسافران تور دبی می باشد که محیطی سرشار از انرژی را برای آنان فراهم می سازد.این هتل دارای موقعیت مکانی ممتاز برای دسترسی به مراکز تجاری و توریستی دبی است و از سرویس رفت و آمد گردشگران تور دبی نوروز 95 به مرکز خرید ابن بطوطه که یکی از مراکز خرید زیبا و توریستی دبی به شمار رفته و نماد 5 ملت است ، ساحل جمیرا و ایستگاه مترو برخوردار می باشد  .این هتل دارای کارمندانی می باشد که مسلط به چند زبان زنده دنیا بوده تا به راحتی با گردشگران تور دبی ارتباط برقرار کرده و به خواسته ها و نیاز هایشان راحت تر رسیدگی نمایند. امکانات رفاهی هتل پریمیر این دبی ، در نوع خود با کیفیت و متنوع است و  توانسته رضایت میهمانان تور دبی تعطیلات عید 95 را به خود جلب نماید .هتل پریمیر این دبی دارای 308 اتاق با امکانات مخصوص برای عزیزانی که از معلولیت جسمی نیز رنج می برند تشکیل شده است .این اتاقهای لوکس دارای نور مناسب و چشم انداز شهر دبی و خلیج بوده و در متراژهای متنوع طراحی شده اند .

از دیگر امکانات این هتل در تور دبی فروردین 95  :

 پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، صندوق امانات ، خدمات خانه داری ، خدمات گردشگری ، خدمات شستشوی لباس ، آسانسور ، تهویه مناسب ، سالن کنفرانس ، سرویس رفت و آمد رایگان به مرکز خرید ابن بطوطه ، ساحل جمیرا و فرودگاه بین المللی ، لاندری ، خدمات کپی و فکس و . . .

 

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: